Tak til journalist Pernille Pedersen og fotograf Henrik Poulsen for et fint portrætinterview i juli måneds udgave af lokalmagasinet Det Rigtige Faaborg.
Det er ikke til at læse teksten på de her affotograferinger, men på et tidspunkt bliver magasinet lagt på nettet, og så lægger jeg et link ind her.
Ingen kommentarer:
Send en kommentar